środa, 23 sierpnia 2017

test fotoksiążki od firmy Saal Digital Polska

   
Jeśli jesteście ciekawi moich spostrzeżeń na temat fotoksiążki od firmy Saal Digital Polska to zapraszam dalej :)









Dzięki firmie Saal Digital Polska miałam okazje ostatnio przetestować fotoksiążke w twardej oprawce.
Do zaprojektowania fotoksiążki wystarczy pobrać aplikacje ze strony: https://www.saal-digital.pl,


program jest bardzo łatwy w obsłudze i przyjemnie projektowało się fotoksiążke. Wszystko poszło szybko i sprawnie, wreszcie oddałam gotowy projekt do druku  Przesyłka trwała około 2 dni, i gdy fotoksiązka dotarła wreszcie do mnie, zakochałam się  
Ten błyszczący papier, jakość moich zdjęć w takim formacie, jest to świetna pamiątka! 
Jestem bardzo zadowolona z efektu i na pewno jeszcze nie raz skorzystam z usług Saal Digital Polska.

Zachęcam również wszystkich moich klientów, do zamówienia takiej pamiątki u mnie po sesji, jest to naprawdę przepiękna pamiątka na całe życie. Podziwiamy wtedy zdjęcia na żywo, nie w komputerze, co gwarantuje wam, wygląda o wiele inaczej i lepiej.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz