wtorek, 17 stycznia 2017

Dominika - sesja portretowa plenerowa


Hej kochani :) Ostatnio mam głowę pełną pomysłów, mam takie pomysły na zdjęcia, że aż głowa paruje, ale to chyba dobrze, gorzej gdyby tej weny zabrakło. Planuję w 2017 dużo sesji, bardzo ciekawych projektów się szykuje. Zaczynam współprace z różnymi ciekawymi osobami.
Prowadzę teraz również firmowy instagram @danielaszeredaphotography - zapraszam do obserwowania mnie tam.
A wszystkich potencjalnych klientów zapraszam na mój fanpage na facebooku - KLIK lub na maila delsko@wp.pl

Chętnie w tym roku zrobię reportaże/plenery ślubne, reportaże osiemnastkowe, sesje brzuszkowe przyszłych mam, dzieci, sesje dla par oraz sesje kobiece. 

A tym czasem zapraszam do obejrzenia mroźnej sesji kobiecej z Dominiką.






























Dajcie znać jak Wam się podoba sesja :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz